miércoles, 25 de febrero de 2009

Voluntat

A l'espera que comenci la setmana de la moda de Milà -és que de Londres poca cosa tinc a dir i de Cibeles encara no ho tinc clar-, avui toca un post de nivell estrictament personal, això sí, de tema important: deixar de fumar. Perquè sí, ho reconec, sóc fumadora, vaja, era i des de fa un mes m'he proposat deixar aquest hàbit que no té absolutament res de positiu. Ho porto força bé fins que, zas, arriba el cap de setmana i cocktail a la mà, em ve una imperiosa "necessitat" d'encendre'm una cigarreta. I més quan davant tinc algú que fuma sense complexes, ja sigui el meu nòvio o una amiga. Per què??? Per què aquesta relació oci-cigarro? Per què, inconscientment, encara dotem aquest vici d'un cert glamour? Una certa màgia?? No ho sé, però crec que aquestes instantànies del Scott Schuman ho expliquen per elles mateixes.

The Sartorialist.com

No els trobeu estilosos els dos protagonistes amb les seves cigarretes a la mà? Ais! Bé, jo continuaré amb la meva guerra personal; demà passat comença un altre cap de setmana; voluntat, Ariadna, voluntat!!!

No hay comentarios: