jueves, 27 de noviembre de 2008

Changing Room Frio 2008: dissenyadors independents a Barcelona

Avui volia parlar de la relació entre les grans marques i la solidaritat arran d’un molt il.lustratiu article de la revista Stratégies, però m’ha arribat un e-mail que m’ha fet canviar d’opinió. Gràcies als nois de la meva estimada botiga Rift de Sitges m’he assabentat de la data de la proxima edició del Changing Room, el show-room col.lectiu dels dissenyadors emergents del panorama barceloní que té lloc cada sis mesos a l’hotel Chic & Basic (C/Princesa, 50). Una cita a la qual acostumo a ser fidel, ja que sóc fan d’alguns dels noms que s’hi reuneixen i que només puc admirar aquí ja que, al llarg de l’any, sóc incapaç de trobar-los a cap botiga de la ciutat. El màxim exponent d’aquesta situació és Cocotte Couture de qui em vaig enamorar definitivament la passada edició d’estiu gràcies a un estampat d’estil retro en vermell i blau que tinc gravat a foc a la retina, així com dels seus vestits fluids amb un indubtable accent francés. Després de visitar la seva flamant nova web, he descobert, a part que la noia ha començat a vendre a dues botigues de Luxemburg i Estocolm (merci), que aquest hivern el nivell no ha decaigut –el vestidet a quadres o els de seda no m’importaria lluir-los-, aviam si, per contra i amb la crisi, els preus si han baixat una miqueta... El misteri es resoldrà el pròxim dissabte 13 de desembre, d’11 del matí a 9 del vespre. Creuarem els dits...

Fotos: Sara Coe

No hay comentarios: