jueves, 13 de noviembre de 2008

Mon chemisier à carreaux

Si hi ha alguna tendència que no es pot obviar quan una està a Paris aquesta és els quadres. I no estic parlant de l’estampat tartan, que ha envaït les grans cadenes de high-street directament des de la passarel.la, sino simplement de quadres, més grans o més petits, en verds, blaus, grisos, violetes… en vestits, camises, faldilles, pantalons… que una troba a totes i cada una de les botigues de gamma mitja-alta de la ville –és a dir, des de Maje fins a Bel Air passant per Les Petites o Vanessa Bruno-.

Total que a força de veure’n per tot arreu durant tot aquest temps una imperiosa necessitat de tenir-ne la meva propia versio va néixer sense saber ben bé com. I, després de molta cerca, voilà, ja l’he trobada. La meva primera visita a Wochdom (72, rue Condorcet), una tenda de roba i complements vintage de Montmartre, va ser la resposta, on em vaig agenciar una camisa a quadres en tons blaus que m’encanta i que em serveix de pretext per parlar-vos d’aquesta direccio imprescindible de Paris si us agrada el vintage. Només per l’espai ja val la pena anar-hi. Fosc, elegant, sobri, amb minimal sonant de fons, no té res a veure amb la resta de botigues vintage de Paris –i n’he vist força-. Ara bé, quant a l’oferta, res innovador, vintage vessant segona mà ; molt ben disposat, aixo si, tant per home com per dona, amb una petita seccio de revistes antigues, dels anys 70 i 80.


El decalatge entre continent i contingut de Wochdom m’ha fet pensar en com d’important és un bon embolcall per vendre un producte. I és que estic segura que la majoria de peces que trobem aqui si les veiés a Freep Star –la meca de la segona mà a preus irrisoris de Paris- no em cridarien gens l’atencio. Aqui les pagues a un preu una mica més elevat, si, pero… i el gust de poder vestir-te en un provador enorme i tenir tota la botiga per a tu ??? Impagable !

No hay comentarios: