miércoles, 19 de noviembre de 2008

I’m a star, by Lush

Bé, i segons la meva estimada cosina Anna, que em va regalar el paquet regal You are a star de la marca Lush i me la va enviar directament a la meva oficina de 21, rue de la Boétie, aquí a Paris. Quina sorpresa! I quina alegria! Sorpresa perquè jo no havia sentit a parlar mai abans d’aquesta marca britànica que va començar el 1995 i que aposta per una línia de productes de bellesa i benestar 100% natural, produïda de forma artesanal i conscienciada amb el medi ambient. I alegria perquè, tot i que encara no he probat cap dels productes, la veritat és que el perfum que destil.len em fa imaginar una vertadera i inesgotable font de plaer al meu abast.

Després d’una ullada a la seva web, he après una mica més sobre Lush. El que més m’ha cridat l’atenció és el fet que l'equip fundador porta vàries dècades apostant per productes “orgànics” i seguint pràctiques industrials que respecten el medi ambient, molt abans que Al Gore i la seva “veritat incòmoda” despertessin les consciències de mig món. Es per això que, segons diuen, els seus productes no porten cap embocall –reduint així l’impacte mediambiental- o s’han dedicat a confeccionar productes “sòlids” –incloses barres de xampú (!?)- perquè no necessiten conservants, a diferència dels líquids. Potser vosaltres ja ho sabieu tot això, però jo que no sóc precisament una gran connaisseur en cosmètica i bellesa, doncs ho he trobat ben interessant... Però, tornem al regal:





En aquest fantàstic paquet trobem alguns dels productes que celebrities de renom s’han comprat a algunes de les botigues Lush. Exemples? La crema pel cos Dream Cream de Halle Berry; per les mans, la Helping Hands d’Angelina Jolie o el sabó Ma Bar que olora a toffee i xocolata, adquirit per Mischa Barton. Tot això enmig d’unes pseudo-crispetes amb molt bona pinta que serveixen per parar els cops i substitueixen les típiques bombolles de plàstic, yumi! Per tot plegat, només em queda un cosa a afegir: MOLTISSIMES GRACIES, ANNA!!!

No hay comentarios: